[KAZUP] Predstavljen novi identitet Karlovačke županije

U utorak, 25. veljače, u prostoru Gradske vijećnice Grada Karlovca, javnosti je predstavljen novi vizualni identitet Karlovačke županije od strane njegovih izrađivača, predstavnika Millenium promocije.

 

 

Karlovačka županija, koja posljednjih godina bilježi porast broja turista, dobila je novi turistički vizualni identitet te je osmislila cjelokupni identitet brenda, koji bi ju trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti Hrvatske s međunarodnom prepoznatljivošću. Novi turistički vizualni identitet, koji je osmislio tim agencije Millenium promocija, inspiriran je ključnim prednostima i asocijacijama Županije – rijekama, šumama te jedinstvenom geografskom pozicijom – u srcu Hrvatske. Karlovačka županija se smatra najzelenijom hrvatskom županijom, bogata je rijekama, naslanja se na najposjećeniji hrvatski nacionalni park Plitvička jezera, a prostorno povezuje Panonsku Hrvatsku s Jadranskom te Sloveniju s Bosnom.

Autohtonost, otvorenost, dinamičnost, uzbudljivost, inspiracija i bajkovitost ključni su elementi brenda Karlovačke županije. U agenciji koja je istražila potencijale turističke ponude u Karlovačkoj županiji, te se savjetovala s ključnim javnostima, drže kako se diferencijacija županije temelji na njezinoj jedinstvenoj prirodi te geografskoj i prometnoj poziciji. Ona je dostupna i nudi iznimno prirodno okruženje, pogodno za kreiranje atraktivnih turističkih sadržaja, aktivnosti, iskustava i doživljaja. Ima iznimnu povijesno-kulturnu baštinu, o čemu svjedoče priče i legende, atraktivna arhitektonska zdanja i jedinstveni povijesni spomenici, umjetnička djela te velikani koji su ovdje stasali, živjeli ili se inspirirali, poput Nikole Tesle, braće Seljan, Ivane Brlić Mažuranić, Jurja Križanića, Vjekoslava Karasa, obitelji Frankopana. Istodobno su stanovnici županije gostoljubivi i otvoreni, poduzetni i ponosni na svoj identitet, žive s prirodom, čuvaju tradiciju i razvijaju kvalitetnu eno-gastronomsku ponudu.

„Logotip Karlovačke županije je grafička interpretacija vjetrenjače – dječje igračke složene od kapljica koje simboliziraju mnoštvo rijeka i rječica županije, odnosno lista koji je simbol bogatstva šuma. A u izvedbi su nas inspirirali i mlinovi žličari s Rastoka. I sve to s prepoznatljivom karlovačkom Zvijezdom u središtu, koja pak simbolizira geografski položaj i pripadnost destinaciji.“ – istaknuo je Vladimir Resner, autor novog vizualnog identiteta Karlovačke županije, koji simbolizira radost, raznolikost i zaigranost. Pored turističke primjene logotip ima svoje izvedenice i za druge djelatnosti u županiji.

 

 

X
COVID 19 - INFORMACIJE